Podpis pod aktem

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  »No topics above this level«

Podpis pod aktem

Standardowy podpis pod treścią aktu

Podpis pod aktem dodajemy ustawiając kursor w odpowiednim miejscu w treści dokumentu, a następnie wybierając z zakładki Jednostki lub Wstawianie opcję Podpis wskazujemy rodzaj dodawanego podpisu:

1.Podpis wg ustawień formatowania podpis formatowany jest zgodnie z ustawieniami zawartymi w Opcjach Formatowania,

2.Podpis formatowany ręcznie - opcja umożliwia ręczne wprowadzenie własnego formatowania podpisu (po zastosowaniu formatowania podpis nie ulega zmianie - ustawienia podpisu z Opcji Formatowania nie są  uwzględniane).

clip1042

W wyświetlonym oknie wprowadzamy dane osoby podpisującej dokument.

 

clip0405

 

Możemy określić także rodzaj podpisu – dzięki temu zostanie on dodany do aktu z dodatkowymi atrybutami, np. „w porozumieniu”, „za zgodność z oryginałem”. 

 

clip0030

 

Po kliknięciu na OK, element podpis zostanie dodany w miejscu kursora.

 

clip0031

 

Dodany podpis zapisany będzie w systemie jako szablon - przy dodawaniu kolejnego podpisu będzie go można wybrać z rozwijanej listy pola Nazwa szablonu.

 

Uwaga.

Podpis możemy formatować za pomocą Opcji formatowania -> Ustawienia innych elementów -> Podpisy i organ kolegialny.

 

Kilka podpisów pod treścią aktu

W przypadku tworzenia kilku podpisów pod aktem, pierwszy z nich dodajemy w standardowy sposób. Następnie stawiamy kursor myszy w lewej kolumnie tabeli z podpisem i wybieramy ponownie opcję Podpis. W wyświetlonym oknie uzupełniamy dane oraz wskazujemy położenie podpisu "Do lewej"

 

clip0406

 

Po kliknięciu na OK, podpis zostanie dodany do treści aktu.

 

clip0407

 

Kolejny podpis dodajemy poprzez ustawienie kursora myszy pod tabelą z podpisem i wybranie opcji Podpis.

 

clip0408

 

Po  dodaniu kolejnego podpisu, zostanie on wyświetlony w treści aktu.

 

clip0409

 

Organ kolegialny

Podpis organu kolegialnego wstawiamy za pomocą opcji Organ kolegialny w zakładce Jednostki.

 

clip0410

 

Wyświetlona zostanie tabela, w której uzupełniamy imiona i nazwiska oraz funkcje pracowników.

 

clip0411

 

Po uzupełnieniu wszystkich danych, klikamy na Zastosuj - podpisy zostaną wstawione do treści aktu. 

 

clip0412