<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Wysyłka dokumentów do Urzędu Wojewódzkiego oraz / lub do Regionalnej Izby Obrachunkowej > Pismo z aktami do nadzoru prawnego Wojewody |
Wniosek z aktami do nadzoru prawnego Wojewody dostępny jest dla instytucji, których organ nadzoru posiada stosowną aplikację dedykowaną do nadzoru nad aktami, a JST wyraziło zgodę na elektroniczną wysyłkę aktów. W celu wysyłki wniosku do nadzoru prawnego Wojewody, należy przejść do sekcji Nadzór prawny Wojewody i wybrać formularz Pismo z aktami do nadzoru prawnego Wojewody.
Wyświetlony zostanie formularz wniosku, w którym uzupełniamy znak sprawy i dodajemy akty. Szczegółowy opis tych czynności oraz kolejne kroki wysyłki formularza są analogiczne jak w opisie Wniosek o ogłoszenie aktów w Dzienniku Urzędowym Województwa.
Po poprawnej wysyłce, na adres e-mail użytkownika wysyłającego wniosek zostanie przesłane Urzędowe Poświadczenie Odbioru wystawione przez system eNadzór, informujące o poprawnym przyjęciu aktów do nadzoru Wojewody.
Wszystkie wysłane wnioski dostępne są w zakładce Korespondencja wychodząca po zalogowaniu na stronę Urzędowej Poczty Elektronicznej pod adresem nowe.upe.com.pl. Na stronie istnieje także możliwość skonfigurowania listy mailowej osób, do których ma być wysyłane Urzędowe Poświadczenie Odbioru.