Wysyłanie zgłoszeń

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  System zgłoszeń >

Wysyłanie zgłoszeń

Zgłoszenia możemy wysyłać na trzy sposoby:

za pomocą opcji Wyślij zgłoszenie dostępnej w zakładce Informacje ->Wsparcie,

clip0563

 

za pomocą opcji Wyślij zgłoszenie dostępnej w prawym, górnym rogu po otwarciu dokumentu.

 

clip0565

 

za pomocą opcji Wyślij zgłoszenie dostępnej w Monitorowaniu zgłoszeń (zakładka Informacje ->Wsparcie -> Monitorowanie zgłoszeń).

 

clip0769

 

Po wybraniu Wyślij zgłoszenie, zostanie wyświetlone okno pozwalające na opisanie i wysłanie zgłoszenia.

 

clip0566

 

W oknie wysyłki zgłoszenia użytkownik powinien:

1.wybrać typ zgłoszenia (czego ono dotyczy);

2.wskazać aplikację której dotyczy zgłoszenie;

3.określić temat wiadomości;

4.uzupełnić dane kontaktowe;

5.wprowadzić treść wiadomości;

6.dołączyć pliki, które dotyczą zgłoszenia (np.: w przypadku gdy zgłoszenie dotyczy problemów z plikiem aktu prawnego).

 

Prawidłowe uzupełnienie powyższych danych pomoże pracownikom biura obsługi klienta w rozwiązaniu zgłoszonych problemów. Jeżeli zgłoszenie dotyczy konkretnego dokumentu, należy załączyć go do wiadomości korzystając z funkcji Dodaj plik

Po uzupełnieniu wszystkich danych,  klikamy na Wyślij.