|
<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: System zgłoszeń > Wysyłanie zgłoszeń |
Zgłoszenia możemy wysyłać na trzy sposoby:
•za pomocą opcji Wyślij zgłoszenie dostępnej w zakładce Informacje ->Wsparcie,

•za pomocą opcji Wyślij zgłoszenie dostępnej w prawym, górnym rogu po otwarciu dokumentu.

•za pomocą opcji Wyślij zgłoszenie dostępnej w Monitorowaniu zgłoszeń (zakładka Informacje ->Wsparcie -> Monitorowanie zgłoszeń).

Po wybraniu Wyślij zgłoszenie, zostanie wyświetlone okno pozwalające na opisanie i wysłanie zgłoszenia.

W oknie wysyłki zgłoszenia użytkownik powinien:
1.wybrać typ zgłoszenia (czego ono dotyczy);
2.wskazać aplikację której dotyczy zgłoszenie;
3.określić temat wiadomości;
4.uzupełnić dane kontaktowe;
5.wprowadzić treść wiadomości;
6.dołączyć pliki, które dotyczą zgłoszenia (np.: w przypadku gdy zgłoszenie dotyczy problemów z plikiem aktu prawnego).
Prawidłowe uzupełnienie powyższych danych pomoże pracownikom biura obsługi klienta w rozwiązaniu zgłoszonych problemów. Jeżeli zgłoszenie dotyczy konkretnego dokumentu, należy załączyć go do wiadomości korzystając z funkcji Dodaj plik.
Po uzupełnieniu wszystkich danych, klikamy na Wyślij.