Prowadzenie korespondencji z biurem obsługi klienta

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  System zgłoszeń >

Prowadzenie korespondencji z biurem obsługi klienta

Użytkownicy oraz pracownicy biura obsługi klienta mogą prowadzić korespondencję dotyczącą przesłanych zgłoszeń. O otrzymaniu nowej korespondencji użytkownik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail wysłaną automatycznie z systemu zgłoszeń na adres mailowy użytkownika. W celu wyświetlenia szczegółów korespondencji, należy wybrać Moje zgłoszenia,

 

clip0567

 

 a następnie kliknąć dwukrotnie wybrane zgłoszenie. 

 

clip0336

 

Otwarte zostanie nowe okno.

 

clip0337

 

Po przejściu na zakładkę Korespondencja, otrzymamy listę prowadzonej korespondencji dotyczącej danego zgłoszenia.

 

clip0338

 

Nową wiadomość tworzymy za pomocą przycisku Wyślij wiadomość.

 

clip0339

 

Nowe okno umożliwia wpisanie tematu, uzupełnienie treści oraz dodanie załączników. Wiadomość wysyłamy za pomocą przycisku Wyślij.