<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: System zgłoszeń > Prowadzenie korespondencji z biurem obsługi klienta |
Użytkownicy oraz pracownicy biura obsługi klienta mogą prowadzić korespondencję dotyczącą przesłanych zgłoszeń. O otrzymaniu nowej korespondencji użytkownik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail wysłaną automatycznie z systemu zgłoszeń na adres mailowy użytkownika. W celu wyświetlenia szczegółów korespondencji, należy wybrać Moje zgłoszenia,
a następnie kliknąć dwukrotnie wybrane zgłoszenie.
Otwarte zostanie nowe okno.
Po przejściu na zakładkę Korespondencja, otrzymamy listę prowadzonej korespondencji dotyczącej danego zgłoszenia.
Nową wiadomość tworzymy za pomocą przycisku Wyślij wiadomość.
Nowe okno umożliwia wpisanie tematu, uzupełnienie treści oraz dodanie załączników. Wiadomość wysyłamy za pomocą przycisku Wyślij.