<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: »No topics above this level« Konfiguracja konta ePUAP w EAP Legislator |
W celu umożliwienia wysyłki aktów do nadzoru prawnego Regionalnej Izby Obrachunkowej lub Urzędu Wojewódzkiego poprzez ePUAP z poziomu Edytora Aktów Prawnych Legislator, urząd musi posiadać stosowny certyfikat dla systemu teleinformatycznego. Certyfikat taki uzyskuje się wysyłając odpowiedni wniosek za pośrednictwem platformy ePUAP do Ministerstwa Cyfryzacji. Szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na stronie https://epuap.gov.pl/ w zakładce Pomoc w Strefie Urzędnika.
Przed złożeniem wniosku, w pierwszej kolejności należy w systemie klienta (na komputerze urzędu) przygotować żądanie wystawienia stosownego certyfikatu.
Niniejsza instrukcja opisuje krok po kroku w jaki sposób uzyskać zarówna sam certyfikat z Ministerstwa Cyfryzacji, jak również w jaki sposób użyć go później do integracji EAP Legislator z kontem ePUAP urzędu, celem umożliwienia wysłania aktów do nadzoru prawnego bezpośrednio z aplikacji EAP Legislator.