Dodawanie wybranych raportów ad-hoc do istniejącego dokumentu

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Dodatek Finanse Publiczne >

Dodawanie wybranych raportów ad-hoc do istniejącego dokumentu

Dodatek Finanse Publiczne pozwala na wstawienie wybranych tabel z pliku XML wygenerowanego z BeSTii do aktu edytowanego w Legislatorze. Miejsce, w którym chcemy umieścić importowaną treść, wyznaczmy poprzez postawienie kursora. Następnie przechodzimy do zakładki Dodatki

 

clip1064

 

Z sekcji Finanse Publiczne wybieramy jedną z trzech dostępnych opcji importu tabel: 

1.Wieloletnia prognoza finansowa,

2.Uchwała budżetowa,

3.Sprawozdanie z budżetu.

Import tabel WPF

Po wskazaniu opcji Wieloletnia prognoza finansowa zostanie otwarte okno wyboru pliku XML wyeksportowanego z programu BeSTi@. Po zaznaczeniu pliku, z którego chcemy zaimportować tabele wybieramy przycisk Otwórz

 

clip1087

 

Następnie wskazujemy typ raportu, który chcemy zaimportować: 

1.Raport wieloletnia prognoza finansowa

clip1088

2.Raport Przedsięwzięcia finansowe 

clip1089

Po kliknięciu na typ raportu, po prawej stronie wyświetlone zostaną jego opcje. W celu wygenerowania tabeli klikamy na przycisk OK.

 

clip1090

 

Import tabel uchwały budżetowej

Jeśli chcemy zaimportować tabele będące częścią uchwały budżetowej, w zakładce Dodatki wybieramy opcję Uchwała budżetowa. Zostanie wyświetlone okno, w którym mamy następujące raporty do wyboru: 

1.Dochody

2.Wydatki

3.Przychody i rozchody

4.Zadania zlecone

5.Program profilaktyki

6.Wydatki inwestycyjne

 

Następnie należy wskazać plik uchwały budżetowej wygenerowany z programu BeSTi@ oraz wybrać przycisk Otwórz.

 

clip1092

 

Po wskazaniu pliku zostanie otwarte okno z dedykowanymi opcjami dla wybranego raportu:

Opcje raportu dochodów        Opcje raportu "Dochody"

Opcje raportu wydatków        Opcje raportu "Wydatki"

Opcje raportu Przychody i rozchody        Opcje raportu "Przychody i rozchody"

Opcje raportu zadania zlecone        Opcje raportu "Zadania  zlecone"

Opcje raportu "Program profilaktyki"        Opcje raportu "Program profilaktyki"

Opcje raportu „Wydatki inwestycyjne”         Opcje raportu „Wydatki inwestycyjne” 

 

Po wybraniu ustawień dla raportu, klikamy na  OK - raport zostanie zaimportowany do naszego dokumentu.

 

clip1099

 

Import tabel sprawozdania z wykonania budżetu

Wybierając opcję importu tabel ze sprawozdania mamy do wyboru następujące raporty:

1.Dochody, 

2.Dochody zlecone, 

3.Wydatki, 

4.Wydatki wer. 2, 

5.Wydatki inwestycyjne,

6.Wydatki zlecone,

7.Przychody i rozchody,

8.Dotacje,

9.Program profilaktyki,

10.Stan budżetu

 

clip1100

 

Kolejne etapy wyglądają tak jak omawiany w poprzednim podrozdziale import tabel uchwały budżetowej (patrz Import tabel uchwały budżetowej). Należy wybrać interesujący nas raport, wskazać plik XML, a następnie określić opcje raportu. Po zatwierdzeniu opcji zostanie wygenerowany raport we wskazanym przez nas miejscu.