<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Wymagania techniczne i instalacja > Rejestracja |
Przy pierwszym uruchomieniu Legislatora, wyświetlone zostanie okno rejestracji produktu, w którym uzupełniamy:
✓nazwę użytkownika - dane z modułu komunikacyjnego. Na module każdy użytkownik może mieć założone własne konto. Istnieje także możliwość korzystania z jednego konta poprzez wielu użytkowników tej samej instytucji.
✓hasło - dane z modułu komunikacyjnego.
✓publikator - z rozwijanej listy wybieramy nazwę Dziennika Urzędowego, do którego wysyłane będą wnioski o publikację aktów prawnych.
✓klucze - w kolejne pola wklejamy / wpisujemy klucze licencyjne. Możemy także przekleić treść maila z kluczami licencyjnymi do ostatniego pola zatytułowanego Wklej poniżej zawartość wiadomości e-mail zawierającej klucze programu Legislator - klucze zostaną automatycznie zaczytane. Dostępne są cztery rodzaje kluczy licencyjnych: Standard, Premium, Magic oraz Proces. W celu przeprowadzenia rejestracji należy wprowadzić przynajmniej jeden klucz.
Następnie klikamy na Zarejestruj klucz.
Uwaga. W sytuacji, gdy przycisk Zarejestruj klucz będzie nie aktywny, należy postawić kursor myszy na końcu klucza licencyjnego i skorzystać ze strzałki znajdującej się na klawiaturze – przesunięcie kursora (lewo lub prawo) powinno aktywować przycisk rejestracji. |
Po uruchomieniu aplikacji w wersji sieciowej przechodzimy na zakładkę Opcje i klikamy na Zapisz dane jako globalne, w celu globalnego zapisu nowo zarejestrowanego klucza licencyjnego oraz ustawień aplikacji.
Istnieje możliwość uruchomienia Legislatora bez rejestracji - po kliknięciu na Używaj bezpłatnie w oknie rejestracji, program otworzy się jako Przeglądarka Aktów Prawnych XML. W tym trybie możemy jedynie wyświetlić przygotowane wcześniej pliki oraz wysyłać wnioski do Urzędu Wojewódzkiego lub Regionalnej Izby Obrachunkowej.