System Organizacji Nadzoru i Kontroli
SONIK przeznaczony jest dla wszystkich urzędów i innych instytucji wykonujących zadania kontrolne, tak w zakresie kontroli wewnętrznych (własnego urzędu), jak i zewnętrznych (jednostek podległych i nadzorowanych).
System w znaczący sposób ułatwia i usprawnia cały proces realizacji kontroli i obejmuje wszystkie jego etapy.
Skontaktuj się z nami
Zapytanie ofertowe
Opis
Czym jest SONIK?
Przeznaczony jest dla wszystkich urzędów i innych instytucji wykonujących zadania kontrolne, tak w zakresie kontroli wewnętrznych (własnego urzędu), jak i zewnętrznych (jednostek podległych i nadzorowanych). System w znaczący sposób ułatwia i usprawnia cały proces realizacji kontroli i obejmuje wszystkie jego etapy:
- Planowanie (tworzenie planów kontroli – zarówno w skali całego Urzędu jak i poszczególnych wydziałów/departamentów),
- Przygotowanie kontroli (tworzenie programów kontroli, wystawianie upoważnień do kontroli, zawiadomienia o kontroli),
- Prowadzenie kontroli w jednostce / komórce własnego urzędu,
- Opracowanie materiałów z kontroli (informacja/sprawozdanie z kontroli, opisy stwierdzonych nieprawidłowości, projekty wystąpień pokontrolnych, zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa, etc.),
- Prowadzenie postępowania pokontrolnego (wydawanie zaleceń pokontrolnych i monitorowanie ich realizacji, etc.),
- Raportowanie wyników kontroli (rozbudowane kreatory raportów).
Funkcjonalności
Wykaz kluczowych funkcjonalnośc
Zastosowanie systemu SONiK daje konkretne wymierne korzyści w skali całego Urzędu, a w szczególności:
-
Kierownik Urzędu i kadra kierownicza wysokiego szczebla:
-
natychmiastowy dostęp do planów kontroli i stopnia ich realizacji
-
bezpośredni dostęp do szczegółowych informacji o każdej kontroli (przeprowadzonej lub będącej w toku), włącznie z dostępem do dokumentów kontroli (programy kontroli, protokoły, wystąpienia pokontrolne, etc..)
-
dostęp do raportów zbiorczych z realizacji planów kontroli wraz ze szczegółowymi zestawieniami dotyczącymi stwierdzonych nieprawidłowości, ich przyczyn, wydanych zaleceń i ich realizacji,
-
możliwość tworzenia w łatwy, intuicyjny sposób raportów „ad hoc” (za dowolne okresy, w odniesieniu do dowolnych grup podmiotów) – natychmiastowe „dostarczenie na biurko” aktualnie potrzebnych, szczegółowych informacji, bez konieczności angażowania innych osób i straty czasu;
-
Kierownik „komórki ds. kontroli”:
-
możliwość efektywnego koordynowania kontroli już na etapie ich planowania (optymalizacja terminów, tematyki oraz realizatorów)
-
bieżące monitorowanie realizacji planów kontroli oraz kontroli doraźnych w skali całego urzędu
-
możliwość uzyskiwania z systemu dowolnych raportów w oparciu o wyniki kontroli, o dowolnym stopniu szczegółowości celem dokonywania stożonych analiz i propozycji działań zapobiegawczych (w skali całego Urzędu)
- możliwość łatwego i szybiego tworzenia „szablonów dokumentów kontroli” oraz ich modyfikacji – ujednolicenie dokumentów kontroli w skali całego Urzędu i jednocześnie przyspieszenie działania (system automatycznie potrafi generować dokumenty kontroli w oparciu o stworzone szablony);
-
Kierownicy komórek organizacyjnych zaangażowanych w realizację kontroli:
-
ułatwienie planowania kontroli (m.in. system sam „podpowiada” podmioty do kontroli)
-
bieżące monitorowanie realizacji kontroli realizowanych z udziałem pracowników własnego wydziału (plan roczny, plany wydziałowe, kontrole doraźne),
-
możliwość uzyskiwania z systemu dowolnych raportów merytorycznych w odniesieniu do kontroli i zadań realizowanych przez Wydział,
-
Pracownicy wykonujący kontrolę:
-
znaczne skrócenie czasu (zmniejszenie pracochłonności) przygotowywania wszelkiego typu dokumentów dotyczących kontroli (programy kontroli, zawiadomienia, protokoły, sprawozdania z kontroli, wystąpienia pokontrolne,etc..) – dokumenty te mogą być generowane w oparciu o „szablony dokumentów” i automatycznie wypełniane danymi znajdującymi się w systemie;
-
bardzo znaczące wsparcie przy opracowywaniu takich dokumentów jak program kontroli, wyniki kontroli, projekt wystąpienia kontrolnego – w tym zakresie system generuje dokumenty gotowe w niemal 100% w oparciu o wcześniej wprowadzone do niego dane,
-
możliwość bezpośredniego dostępu (poziomu systemu SONIK) do aktów prawnych mających zastosowanie w danej kontroli
Jedną z najważniejszych cech systemu SONiK jest to, że pozwala on utrwalenie i przechowanie wiedzy jaką dysponują najlepsi i najbardziej doświadczeni pracownicy. Dzięki temu wiedza ta nie odchodzi wraz nimi, ale pozostaje w Urzędzie jako najcenniejszy dorobek i fundament, na którym można opierać i doskonalić dalsze działanie.
Cennik
Cennik
SONIK udostępniany jest na zasadzie jednorazowej opłaty za serwer oraz odnawialnej rocznej (lub miesięcznej) opłaty abonamentowej, w ramach której:
-
Licencja NO LIMIT - Można zainstalować i wykorzystywać aplikację na dowolnej ilości stanowisk w urzędzie (instalacja sieciowa lub stanowiskowa),
- Cena aktywacji nie zawiera szkoleń. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta,
- Świadczona jest zdalna pomoc dla użytkowników (telefonicznie w godzinach 8:00 – 16:00 lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem biuro@abcpro.pl),
|
Urząd do 25
pracowników
|
Urząd do 50
pracowników
|
Urząd do 100
pracowników
|
Urząd do 500
pracowników
|
Urząd do 1000
pracowników
|
Urząd powyżej 1000
pracowników
|
LICENCJA NA SERWER |
2 000 zł* |
3 000 zł* |
4 000 zł* |
5 000 zł* |
7 500 zł* |
10 000 zł* |
LICENCJE DOSTĘPOWE (NO LIMIT) ABONAMENT ROCZNY |
3 000 zł* |
4 800 zł* |
7 200 zł* |
9 600 zł* |
15 000 zł* |
20 400 zł* |
* Podane ceny, są cenami netto. Należy doliczyć 23% VAT.
Uwaga!
- Istnieje możliwość zakupu pojedynczych licencji (Zamiast licencji NO LIMIT).
- Opłaty abonamentowe mogą zostać rozłożone na miesięczne raty wysokości 1/12 abonamentu rocznego.